+420 800 040 389 PO - PÁ 11 - 20
Čeština English Pусский
bars
4 prodejny - provozní doba tooltip
  • Praha 1, V Jámě 4
  • Praha 7, Komunardů 15
  • Praha 6, Evropská 53
  • Brno, Husova 6

Záruka a reklamace

 

Jak v praxi funguje reklamace v iSmoku?

Zpravidla u nás dochází ke dvěma typům případů reklamace:

1. Rozbilo se mi tohle a tohle a myslím, že je to na reklamaci. 

V takovém případě máte dvě možnosti: zajít na jakoukoli z našich kamenných prodejen a vyplnit zde na místě reklamační formulář, od jeho odevzdání nám dle Občanského zákoníku začíná běžet 30-ti denní lhůta na vyřízení reklamace. Do 30-ti dnů budete tedy informování o vyřízení na kontakt, který jste uvedli.

Druhou možností je vyplnit online formulář (tady) a zaslat na adresu martin@black.st. Kolega Martin Vás bude kontaktovat ohledně toho, co a kam bude třeba poslat pro nejrychlejší vyřízení reklamace. Následný postup je stejný, o vyřízení budete informováni do 30-ti dnů.
V případě, že budete reklamovat zboží zakoupené na firmu, podle Obchodního zákoníku není přesně udána lhůta pro vyřízení reklamace.

Druhý typ situace:

2. Př.: Objednal jsem si žlutou korunku, ale přišla fialová. Jak můžu zboží vrátit? 

V takovém případě se prosím obraťte na sales@ismoke.cz a budeme vás podrobně instruovat, co a jak dál.

 

 

Záruční doba 

Záruční doba je 2 roky počínaje převzetím zboží, mimo tabákových výrobků, vaporizačních past a nápojů, na jejichž obalech je uvedena expirační lhůta.
Záruční doba se nevztahuje na bazarové zboží a produkty zmíněné v bodech č. 10.5, 10.6 a 10.7 VOP.
Jako záruční list slouží faktura - daňový doklad, kterou obdržíte elektronicky po převzetí zásilky, popř. papírová účtenka, kterou vždy obdržíte s nákupem na prodejně.


Výměna a vrácení zboží

Zákazník má v souladu s ustanovením §1829 odst. 1 Občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prokazatelně doručeno do dvou (2) týdnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od kupní smlouvy musíte obchod informovat přes email sales@ismoke.cz. Zboží se musí vrátit prodejci buď přes poštu / kurýrní službu nebo na jakoukoli prodejnu obchodu iSmoke Store.
Vrácené zboží by mělo být vráceno neopotřebované, nepoškozené, nejlépe v originálním obalu. V případě vrácení peněz za zboží bude zákazníkovi částka převedena na bankovní účet nejpozději do třiceti (30) dnů od odstoupení od smlouvy. Obchod nenahrazuje cenu poštovného.
Požaduje-li zákazník výměnu zboží za jiné, bude mu k zásilce s vyměněným zbožím připočteno poštovné.


Reklamace

Reklamované zboží nám musíte doručit buď osobně na prodejnu iSmoke Store nebo poslat balíkem na adresu skladu. Obchod nenahrazuje cenu poštovného.

Reklamace bude vyřízena podle Občanského zákoníku nejpozději do třiceti (30) dnů od jejího podání. V případě, že budete reklamovat zboží zakoupené na firmu, podle obchodního zákoníku není přesně udána lhůta pro vyřízení reklamace.

Reklamace jsou běžně vyřízeny výměnou zboží za nové nebo vrácením kupní ceny za zboží. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem. Při uznání reklamace a vrácení peněž za zboží bude zákazníkovi částka vrácena bankovním převodem do třiceti (30) dnů od uznání reklamace.